Eat2Gather koken met sterrenchefs

Persbericht Kun jij je meten met deze sterrenchefs?

Steeds meer mensen ontdekken het nieuwe online kookconcept Koken Met Sterrenchefs. In eigen huis koken als een pro onder leiding van een bekende chef, is een kans die foodies niet aan zich voorbij laten gaan. Elke kookworkshop wordt door een andere chef gegeven: op 19 maart a.s. Dennis Kuipers (Vinkeles*) en op 2 april Edwin Vinke (De Kromme Watergang**).

De behoefte om samen iets te doen is in tijden van corona groot. Koken Met Sterrenchefs ontving de afgelopen maand vele enthousiaste reacties van deelnemers die zich via internet verbonden voelden met de andere deelnemers en chefs. Zij gingen fanatiek aan de slag in hun eigen keuken met de uitdaging een heuse sterrenmaaltijd te bereiden. En uiteraard om de tussentijdse quiz te winnen.

Food for the mind
Lekker eten en je verbonden voelen met anderen is precies waar de kookworkshop om draait, volgens Karen Olthof-de Boer, eigenaar van Eat2Gather. “Ik zie Koken Met Sterrenchefs als de digitalisering van culinaire belevingen”, legt ze uit. “Eat2Gather staat al bijna 14 jaar voor mensen bij elkaar brengen door middel van eten. Koken Met Sterrenchefs biedt een unieke ervaring via livestream door gebruik van de app The Tasting Game. De workshop is echt ‘food for the mind’ en dat hebben we op dit moment allemaal nodig.”

Frank van Oirschot, oprichter van The Tasting Games en CEO van EXMachina: “De The Tasting Game-app is een gamificatie van culinaire ervaringen. Tijdens Koken Met Sterrenchefs wordt de app gebruikt als leuk en leerzaam quizelement, wat echt een mooie toevoeging is aan het kookconcept.”

Van welke chef leer jij het vak?
Op vrijdag 19 maart deelt Dennis Kuipers (restaurant Vinkeles) zijn tips & tricks van het vak met de deelnemers aan de online workshop. Daarna is Edwin Vinke leermeester op vrijdag 2 april. Voor vrijdag 16 april wordt de chef nog bekendgemaakt.

Van welke chef leer jij het vak? Kun jij je meten met deze sterrenchefs en schotel jij je partner of gezin straks een dijk van een maaltijd voor?

Voor een overzicht van de aankomende data & chefs klik hier.

Schrijf je in voor onze
culinaire, maandelijkse,